Е-Пошта за студенти   E-индекс за студенти  Вработени  

  • Оваа е-адреса е заштитена од спамботови. Треба да ви е овозможено JavaScript за да ја видите.
  •   

УПИСИ 2018/2019 Г.

     
  • Конкурс за прв циклус 2018-2019

  • Модул за електронско пријавување на кандидати на конкурс

  • Преглед на резултати од рангирање

  • Информација за тестирање на знаења и умеење

    ФИЛМСКА АКАДЕМИЈА (приемниот испит се полага во еден ден)

    Приемниот испит се состои од два дела: писмен и практичен.

    • ВО ПИСМЕНИОТ ДЕЛ, кандидатите треба да напишат есеј за нивната поврзаност со танцот.
    • ВО ПРАКТИЧНИОТ ДЕЛ да покажат кореографија или импровизација, која самите ќе ја одберат во траење од најмалку една најмногу три минути.

    Во практичниот дел ќе се одвива и кратко интервју на комисијата со секој пријавен кандидат.

    (студентите ќе дојдат да го полагаат практичниот дел од приемниот испит, а краткиот есеј ќе го имаат подготвено од дома и ќе го донесат кога ќе полагаат практичен дел)

    ЛИКОВНА АКАДЕМИЈА (приемниот испит се полага во три дена)

    КЛАСИЧНО СЛИКАРСТВО

    • 1 ден - Цртање портрет
    • 2 ден - Цртање акт
    • 3 ден - Сликање мртва природа со акварел

    ВАЈАРСТВО

    • 1 ден - Цртање портрет
    • 2 ден - Цртање акт
    • 3 ден - Вајање слободна форма во глина

    Секоја поединечна задача се изведува во времетраење од 4 часа.

    МУЗИЧКА АКАДЕМИЈА (приемниот испит се полага во еден ден)

    Студиска програма: Теорија на музиката и музичка педагогија

    I – ДЕЛ (СОЛФЕЖ)

    • Диктат - во тоналитет до два предзнаци
    • Пеење прима виста на непозната вежба
    • Слушање и препознавање на трозвуци

    II – ДЕЛ (ОСНОВИ НА ХАРМОНИЈА)

    • Градење на зададени трозвуци,
    • Градење на трозвуци и четиризвуци со зададен басов тон,
    • Градење на квинтакорди во зададени тоналитет со зададени стапала.

    Литература:

    1. Marko Tajcevic. 1962. Osnovna teorija muzike.Beograd: Prosveta

    III – ДЕЛ (ПИЈАНО)

    • Полифона композиција по избор
    • Соната по избор
    • Етида по избор
    • Композиција по слободен избор

    Студиска програма: Етнокореологија

    I – ДЕЛ (СОЛФЕЖ)

    • Диктат - во тоналитет до два предзнаци
    • Пеење прима виста на непозната вежба
    • Слушање и препознавање на трозвуци

    II – ДЕЛ (ЕТНОКОРЕОЛОГИЈА)

    1. практични познавања на етнокореолошката наука

    • играорски предиспозиции
    • играчки репертоар
    • синхронизирани вежби
    • методика на народни ора

    2. теориски познавања на етнокореолошката наука

    Литература:

    1. Димоски Михаило, Народните ора и орската традиција, Етнологија на Македонците, МАНУ, Скопје 1996, стр. 281-286.
    2. Пенушлиски Кирил, Македонски фолклор, Историски преглед, Ора и орски песни, Матица македонска, Скопје- Мелбурн, 1999, стр. 509-519.
    3. Јаневски Владимир, Главни карактеристики на играорните подрачја, Зборник на трудови II, Илинденски денови, Битола 2010.

    Студиска програма: Музичар изведувач (Флејта, Обоа, Кларинет, Хорна, Труба, Тромбон, Туба, Виолина, Виола, Виолончело, Контрабас)

    I – ДЕЛ (СОЛФЕЖ)

    • Диктат - во тоналитет до два предзнаци
    • Пеење прима виста на непозната вежба
    • Слушање и препознавање на трозвуци

    II – ДЕЛ (МУЗИЧАР ИЗВЕДУВАЧ)

    • Етида по избор
    • Виртуозна пиеса
    • Циклично дело

    Студиска програма: Музичар изведувач (пијано)

    I – ДЕЛ (СОЛФЕЖ)

    • Диктат - во тоналитет до два предзнаци
    • Пеење прима виста на непозната вежба
    • Слушање и препознавање на трозвуци

    II – ДЕЛ (ПИЈАНО)

    • Полифона композиција по избор
    • Концертна етида по избор
    • Соната по избор
    • Композиција по слободен избор

    Студиска програма: Соло пеење

    I – ДЕЛ (СОЛФЕЖ)

    • Диктат - во тоналитет до два предзнаци
    • Пеење прима виста на непозната вежба
    • Слушање и препознавање на трозвуци

    II – ДЕЛ (ВОКАЛНО ПЕЕЊЕ)

    Изведба на три композиции од различни епохи :

    • Стара класика
    • Романтизам
    • Арија

    Кандидатот одбира по сопствен избор со кој композиции ќе се претстави.

    Студиска програма: Џез студии (џез гитара, џез бас, џез тапани, џез саксофон, џез труба, џез пијано)

    I – ДЕЛ (СОЛФЕЖ)

    • Слушање, препознавање на интервали и трозвуци.

    II – ДЕЛ (ПИСМЕН ТЕСТ)

    • Теорија – Историја

    Литература:

    • The History of Jazz – Ted Gioia (или извор по слободен избор на кандидатот),
    • Тhe Jazz Theory Book – Mark Levine (или извор по слободен избор на кандидатот).

    III – ДЕЛ (МАТИЧЕН ИНСТРУМЕНТ)

    • Блуз композиција (слободен избор)
    • Џез стандард (слободен избор)

    Литература:

    • The Real Book – Jazz Standards, (или извор по слободен избор на кандидатот)
  • Рокови за пријавување, проверка на знаење и умеење и запишување

     

     

  •  
Лице за информации:
 

Локација: