Музичката академија е единствениот факултет во државата кој во фокусот на студиските програми ги вклучува музиката, инструментите и вокалната интерпретација на најизведуваните музички жанрови во државата и во светот – џез, класика и етно.

 

 

Информирај се веднаш, испрати маил на: Оваа е-адреса е заштитена од спамботови. Треба да ви е овозможено JavaScript за да ја видите.  Димитар Љуботенски – раководител на Студентска служба

Контакт:

  

студентска служба: Видан Лазарев

 

Телефон: +389 32 550 063

   

 E-mail: Оваа е-адреса е заштитена од спамботови. Треба да ви е овозможено JavaScript за да ја видите.

Адреса:  ул. „Крсте Мисирков“ бр. 10-А

 

Пош. фах 201, Штип - 2000, Р.Македонија

 

Технички секретар

Лидија Јорданова

Телефон: +389 32 550 200

E-mail: Оваа е-адреса е заштитена од спамботови. Треба да ви е овозможено JavaScript за да ја видите.

Адреса: ул. „Крсте Мисирков“ бр. 10-А

 

Пош. фах 201, Штип - 2000, Р.Македонија

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Поднесување на секаков тип на барања (пред упис на непарен семестар)
08.02.16

Подолу наведените типови на барања е потребно да се процесираат најдоцна пред почетокот на семестарот: Барањето се поднесува на шалтер на студентски прашања. Се однесува на барање за (линк до барање):

- Префрлување од друг Универзитет;

Потребно е да се приложи исписница; од Универзитетот / факултетот;

- Префрлување од еден на друг факултет / насока / студиска програма во рамките на УГД;

Потребно е да се приложи и потврда за (редовен) студент;

- Признавање на испити;

Потребно е да се приложи и уверение со положени испити од каде се бара признавање и студиска програма од истата институција;

- Промена на статус (активен, во мирување, повторно запишување на испишан студент);

Доколку го менува статусот Во мирување, се приложува и документ за оправдување на барањето за мирување;

- Промена на начин на студирање (редовен / вонреден);

Се приложува и Потврда за (редовен) студент и Изјава од студентот за истото (образец на студентски прашања);

- Промена на начин на плаќање;

- Промена на изборен предмет (линк);

За сите погоре наведени категории е потребна и уплата од 50,00 денари за административна такса. По донесувањето на одлуката, референтот на студентски прашања го информира студентот (идниот студент / задолжително да се остави телефон и е-пошта за контакт во барањето) за одлуката и постапување (уплата) во однос на истата.

Поднесување на барање најдоцна до: 10.07.2016

Процесирање на барање најдоцна до: 11.09.2016