Search
|     contact@ugd.edu.mk

Економија и бизнис

Економија и бизнис

Предавање од проектот „Студентите учат од бизнисот“, соработка на УГД и Стопанска комора

Економскиот факултет на УГД организираше уште едно од серијата предавања во соработка со Стопанската комора на РСМ. Овие предавања се во рамките на проектот  „Студентите учат од бизнисот“.

Економија и бизнис

„КОНТЕНТ“ МАРКЕТИНГ ВО ДИГИТАЛНАТА ЕРА: КОМУНИЦИРАЈ КВАЛИТЕТНО ИЛИ ИСЧЕЗНИ!

Во денешното дигитално време, организациите и потрошувачите несомнено сè повеќе ги користат придобивките од маркетингот на содржина („контент“ маркетинг/content marketing) и онлајн комуникацијата.

Вести

Економскиот факултет го одбележа Денот на сметководителите преку истакнување на важноста на оваа професија

Традиционално, Економскиот факултет при Универзитетот „Гоце Делчев“ го одбележа 10 ноември, Денот на сметководството. На настанот беа присутни голем број студенти, професори и гости сметководители кои ја истакнаа важноста на

Економија и бизнис

Универзитетот „Гоце Делчев“ и Стопанска комора ја засилуваат врската помеѓу науката и бизнисот

„Само преку заедничка соработка на бизнисот и науката може да изградиме поконкурентно стопанство и посилна економија, и во таа насока ќе биде нашиот фокус на заедничка соработка со Стопанската комора“

Економија и бизнис

Дали Република С.Македонија се соочува со стагфлација ? Како треба да постапиме?

Стагфлацијата е состојба во која бавниот економски раст, зголемената невработеност и инфлацијата, се случуваат истовремено. Ваквата состојба отстапува од економската теорија, бидејќи невработеноста и инфлацијата обично се движат во спротивни насоки.

Економија и бизнис

Македонската економија се соочува со сериозни предизвици во услови на криза! кои се излезните решенија?

Проф. д-р Дарко Лазаров, вонреден професор на Економски факултет при Универзитет „Гоце Делчев“ во Штип Македонската економија во изминатиот период е исправена пред многу сериозни предизвици кои се разбира имаат негативни ефекти

Технологија

Aко не плаќаш за производот, ти си производот: Негативните ефекти од социјалните медиуми и механизмите за контрола на нивната употреба

Веројатно сте ја слушнале изреката „Ако не плаќаш за производот, ти си производот“. Се претпоставува дека прв пат е употребена во 1973 година во уметничкото (видео) дело на Ричард Сера